Hvem er vi?

Vores værdigrundlag

• Åbenhed – alle nye og gamle medlemmer samt gæster er velkomne

• Sammenhold – vi står sammen og bidrager i fællesskab til klublivet og klubbens udvikling

• Vi har det sjovt – gennem begejstring og glæde for sporten

Vores vision og mission

• Vores vision er at give alle i Broager og omegn mulighed for at opnå ”frihed til velvære” gennem tennisaktiviteter for alle aldersgrupper på ethvert niveau.

• Vores mission er at have fingeren på pulsen når det gælder medlemmernes ønsker og behov samt foreningens udvikling i lokalområdet. Vi sørger derfor til stadighed for at de optimale forhold er til rådighed samt måler vores succes gennem tilgang og fastholdelse af medlemmer, udvikling af afdelingerne, deltagelse i arrangementer, medlemmers involvering og antal banereservationer per sæson. Dette opnår vi med nedestående målsætning:

Vores målsætning

• Vi ønsker at være en aktiv del af fritids- og kulturlivet på Broagerland.

• Vi ønsker at være i tæt dialog med folkeskoler og efterskoler mm. for at tilbyde tennissporten til nye interesserede medlemmer.

• Udvikle klubbens aktiviteter i forhold til medlemmers ønsker og behov.

• Holde medlemmerne løbende ajour og opdateret mht. klubbens aktiviteter.

• Give mulighed for udvikling af spillernes færdigheder gennem kvalificerede instruktører, som honoreres efter aftale.

• Skabe optimale forhold mht. omklædning, baner, reservation og klublokaler.

• Fastholde lave medlemskontingenter gennem økonomisk velfunderede dispositioner, sponsorer og deltagelse i BUI fællesarbejdsarrangementer.

• Involvere klubmedlemmer med interesse for specifikke aktiviteter.

• Vedligeholde tennisbanerne i forhold til det hidtidige niveau og omkostninger.