Banepasning

Den almindelige banepleje skal varetages af det enkelte medlem.

Når du er færdig med at spille, så skal du jævne hullerne ud og derefter feje banen, efter forskriften, som er ophængt på hegnet og opslagstavlen.
Slutteligt vandes banen ved behov.

Vanding er meget vigtigt i varmt og/eller blæsende vejr. Også inden banen tages i brug.

NB: Af hensyn til banernes beskaffenhed er de kun tilladt at spille i non-marking sko eller deciderede tennissko, hvilket vil sige relativt fladbundende sko med et moderat mønster i sålen (ikke løbesko).

I idrætscentret findes omklædningsrum og toiletter. Desuden er der et lille køkken med køleskab, opvaskemaskine, ovn og kogeplade.
Klubhusets faciliteter og inventar er til fri afbenyttelse for klubbens medlemmer men skal selvfølgelig behandles med respekt.

Du må ikke betræde klubbens lokaler med snavsede sko. Det røde tennisgrus er meget afslørende :-)

Husk at rydde op og feje efter jer.

Ved problemer omkring baner eller klubhus kontaktdata herunder .....