Nyt banelys

8. august 2016 11:35 , af Morten Zimmer Hansen

Kære medlemmer,
Vi kan fra bestyrelsens side med glæde meddele, at vi nu skruer op for lyset på ALLE banerne - inkl. bane 3.
Vores nuværende anlæg er utilstrækkeligt og forældet i en sådan grad, at reservedele i kan fremskaffes mere.

Derfor har vi besluttet at få opdateret de gamle halogen paraboler med de nyere og mere effektive metal halgoen typer.
Denne type lamper samt det faktum at det kræver nye beslag + ekstra beslag til bane 3, er en relativ bekostelig affære, og
omkostningerne forventes at lande omkring 156.000 DKK.
For at minimere belastningen på klubbens økonomi, har vi derfor i foråeret ansøgt kommunen om støtte til projektet.
Kommunen har velvilligt behandlet vores sag, og afgjort at de vil støtte projektet med 150.000 Kr. - fantastisk.

Projektet er nu sat igang, så der må forventes at man kan risikere at der arbejdes tre til fire dage på banerne i løbet af august.
Dog for at minimere generne mest muligt, vil dette primært kun foregå i tidsrummet 12 - 16 på hverdage eller på dage hvor der ikke er faste bookninger.
Formentligt i denne uge bliver lamper + toppen af masterne nedtaget og der vil således IKKE være mulighed for lys før det nye er kommet op.
Afslutning på projektet forventes inden d. 10 sept. så vi kan lave officiel indvielse på klubmesterskabsdagen.

mvh.bestyrelsen